Veelgestelde Vragen

Bestelling en Levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten worden rechtstreeks vanuit de leverancier naar jou verzonden. Dankzij dit efficiënte bedrijfsmodel kunnen we kosten besparen en producten tegen concurrerende prijzen aanbieden, met gratis verzending voor jou.

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Antwoord: In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd bezorgd. Indien er vertraging optreedt, kun je de status van je bestelling controleren via de link hieronder. Als je na 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Antwoord: Omdat we samenwerken met diverse leveranciers, kunnen producten afzonderlijk worden verzonden. Als er items ontbreken, ontvang je deze doorgaans binnen 2-3 dagen. Onze excuses voor eventueel ongemak.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten nemen wij voor onze rekening.*

In sommige gevallen, ter promotie, kunnen we enkele artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken, rekenen wij hiervoor een verzendbedrag van €6,95.

Ruilen en Retourneren

Vraag: Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?

Antwoord: Ja, je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van reden een retourzending aanvragen.

Vraag: Hoe retourneer ik een artikel?

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. De producten dienen in originele staat, met labels en etiketten, te worden geretourneerd en mogen geen gebruikssporen vertonen. Een retourzending moet altijd voorzien zijn van een Track & Trace-code. De verzender is verantwoordelijk voor de verzending. Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening wordt teruggestort.

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Antwoord: Je kunt je Track en Trace code vinden via de link hieronder, waar je je e-mailadres en ordernummer kunt invoeren om de status van je pakketje te volgen.

https://bundo.nl/pages/jouw-bestelling-volgen

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: De Track en Trace informatie is beschikbaar zodra je pakketje is overgedragen aan het postorderbedrijf. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan optreden tussen het moment van overdracht en het beschikbaar stellen van de informatie.