Ruilen en Retourneren

Als je per ongeluk verkeerde items hebt ontvangen of als de items defect zijn, neem dan contact met ons op via info@bundo.nl, zodat we dit kunnen bespreken.

Niet tevreden met je ontvangen goederen? Geen zorgen. Je kunt de producten binnen 30 dagen na ontvangst naar ons retourneren, op voorwaarde dat ze zich in de originele en verkoopbare staat bevinden. Beauty items kunnen alleen geretourneerd worden als ze ongeopend zijn.

Terugbetaling

Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen, heb je recht op een volledige terugbetaling, exclusief de kosten van de retourzending. Houd er rekening mee dat we geen artikelen kunnen terugbetalen of omruilen die gebruikt lijken te zijn, geopend zijn geweest of niet meer in originele staat verkeren.

Retouraanvraag

Vraag het retourformulier aan via onze klantenservice. Vul het retourformulier in en stuur het samen met een foto van de producten die je wilt retourneren naar info@bundo.nl. Na goedkeuring van het retourformulier, zorg ervoor dat je retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet. Duidelijk 'Retourzendingen' markeren op de buitenverpakking van je pakket. Gebruik een verzekerde traceerbare dienst om ervoor te zorgen dat het pakket veilig bij ons aankomt. Stuur een follow-up e-mail met je volginformatie naar info@bundo.nl.

Retourvoorwaarden en richtlijnen:

  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt en in de originele plastic verpakking zijn.
  • Hygiëne producten zijn uitgesloten voor ruilen of retourneren.
  • De kosten voor de retourzending van de artikelen zijn voor jouw rekening.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed zijn verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
  • Verzend je retourpakket met een traceerbare en verzekerde service om eventueel verlies of beschadiging te voorkomen.
  • Actieproducten en/of leegverkoop kunnen niet worden geretourneerd.

Eenvoudig retourneren in drie stappen:

  1. Vraag het retourformulier aan via info@bundo.nl. Vermeld je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren.
  2. Stuur je bestelling samen met het ingevulde retourformulier naar het adres vermeld op het retourformulier. Zorg ervoor dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code om misverstanden te voorkomen.
  3. Zodra we het pakket hebben ontvangen, zullen we binnen vijf werkdagen het aankoopbedrag terugstorten op je bankrekening.

Belangrijke opmerking: Houd er rekening mee dat onze retouren worden verwerkt in China. Dit betekent dat je het pakketje buiten de EU moet retourneren, wat mogelijk extra kosten met zich meebrengt, tot wel 25 euro. Deze kosten worden niet door ons vergoed.

Contact opnemen

Heb je vragen over je retournering of wil je iets kwijt? We staan voor je klaar! Neem contact met ons op via: